Kolejny dokument - list motywacyjny


        
       Kolejnym, coraz częściej wymaganym  dokumentem, jest list motywacyjny. Nazywany jest on również podaniem o pracę. List motywacyjny ma na celu prezentację najlepszych stron oraz daje pracodawcy znak, ze kandydat naprawdę jest zainteresowany dana posadą

Forma listu motywacyjnego

- list motywacyjny piszemy dopiero po napisaniu CV
- format A4; wydrukowane na gładkim papierze
- nie powtarza się informacji zawartych w CV
- należy zamieścić informację o jakie stanowisko się ubiegamy i dlaczego chce się pracować w danej firmie.
- należy unikać zbędnych dodatków, które utrudniają czytanie takie jak znaki wodne czy pochylona kursywa
- jeżeli odpowiada się na ogłoszenie, należy odwołać się do wymagań w nim zawartych
- należy zawrzeć informacje na temat zakresu obowiązków w obecnej, bądź byłej firmie
- powinien  zawierać prośbę o spotkanie kwalifikacyjne


Oto fragmenty z mojego listu motywacyjnego:


Szanowni Państwo,
Jestem zainteresowana pracą w Państwa firmie. Obecnie pracuję w biurze projektowym jako asystent projektanta.

Już podczas studiów rozpoczęłam pracę na stanowiskach odpowiadających posiadanemu wykształceniu i poszerzałam zdobyte umiejętności.

      Jestem osobą odpowiedzialną, konsekwentną i rzetelną. Ambitnie podchodzę do każdego powierzonego mi zadania, chętnie i szybko uczę się nowych rzeczy. Sądzę, że możliwość pracy w Państwa firmie pozwoliłaby mi na zdobycie dodatkowych kwalifikacji oraz dałaby mi możliwość dalszego rozwoju.


Mam nadzieję, że moja oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem - jeżeli tak, z przyjemnością udzielę Państwu więcej informacji podczas osobistej rozmowy.
                                                                                                         

                                                                                                     Z poważaniem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz